..: Eidsvold IF Fotball - Diskusjonsforum: "Umar er sjef !" :.. GBForum v. 1.0
Emne: Umar er sjef !
Skrevet av Sjefen! den 30.07.2010 - kl. 15:33:41
Må bare si at jeg elsket stuntet til Umar Malik !
FANTASTISK!

Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av Christer den 30.07.2010 - kl. 15:48:17

http://msn.tv2sporten.no/fotball/zlatanklemmeren-skuffet-foreldrene-sine-3256749.html
Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av lommedalenmannen den 30.07.2010 - kl. 17:39:43

Hvor mye måtte dere betale for bildet Christer?
Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av Christer den 30.07.2010 - kl. 18:45:06

Kun til låns og dermed fjernet nå.
Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av Gjest på nettsiden den 31.07.2010 - kl. 21:16:03

Hva er det som så "sjef" med dette? Må man være fjortis og halvt bevisstløs for å skjønne det kule med slike stunt?
Jeg personlig synes det bare er dumt. Det er mulig ungdom i denne alderen ikke evner å se mer enn et dag eller to framover, men tenk deg alle som fra nå av og i all framtid vil merke seg dette navnet og stuntet.....
Et tenkt scenario: - En potensiell fremtidig arbeidsgiver får inn en jobbsøknad fra denne Umar. Et kjapt søk på Google gir fort noen "svar" på hva denne jobbsøkeren er kapabel til. Labil og uberegnelig er vel to egenskaper som fort kan bli konklusjonen. Synd; for den jobben var virkelig en jobb Umar hadde lyst på.......

Jeg er heller ikke så sikker på om alle i Eidsvold Idrætsforening synes dette er så god reklame for klubben.

EIF- unggutt stormet banen....hæ, kult? Nei, tvert i mot. Dumt - intet annet!

Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av "Gjest" den 01.08.2010 - kl. 03:40:02

Du, gjest, er et naut.

Alle fremtidige arbeidsgivere, unntatt deg, vil være i stand til å skille ut dette som en enkel guttestrek - intet annet!

Nå må du og den bitre holdningen din komme deg langt vekk fra dette forumet. At du som 16-åring satt alene på ditt gutterom og samlet på frimerker stemplet magyar posta, og løp lange turer i skogen, skal IKKE gå utover denne legendariske hendelsen. At du med din bitterhet kommer hit og sprer galle er for meg et ytterst mysterium, men hei, internett er (uheldigvis) for alle.

God natt.

Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av Gjest på nettsiden den 01.08.2010 - kl. 12:02:39

Ahh...der kom det velfunderte og vel gjennomtenkte svaret jeg trodde jeg skulle få. Ventet på det, og det kom omtrent på minuttet - som jeg trodde (kl. 03.40). Mange gode uttalelser kommer jo midt på natten........

Og du, takk for at du tar deg tid til å veilede meg i livet.
Jeg skal selvsagt følge ditt råd og holde meg langt unne Eidsvold Idrætsforening både fysisk og på nett.

Til klubben; denne fyren bør dere ansette som rådgiver og informasjonskonsulent. Han har jo et åpenbart talent for saklig konversasjon. Har ser virkelig det store bildet.

Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av "Gjest" den 01.08.2010 - kl. 14:03:01

Jeg trekker tilbake alle personkarakteristikker.

Unntatt det faktum at du er en bitter mann. Antageligvis er du over 40 også, men det skal jeg la være å spekulere i.

Poenget mitt angrep du ikke. Fyren har gjort noe han angrer på i en alder av 16, og etter endt utdannelse er det naivt å tro at han vil bli stående uten jobb. Det er også alt for ekstremt av deg å trekke inn eksempelet om "Umars drømmejobb", i og med at dette kun blir spekulasjoner. Og i verste fall, om dette skjer, hva **** bryr det deg? Beklager språket.

Innlegget ditt er også særdeles lite fruktbart. Meningen din er klar og tydelig, men jeg synes alvorlig talt at du kunne ha spart deg for å poste et sånt innlegg. Nå skal ikke jeg gå inn å sensurere forumet, men mitt forrige innleggs bortgjemte poeng var nettopp dette. At du fremstår som gammel og bitter, uten å ha gjort noe du kan fortelle barnebarna dine.

Jeg beklager også at jeg skriver midt på natten. Dette ødelegger selvsagt min slagkraft.

Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av meen den 02.08.2010 - kl. 03:04:15

jaja, han skal vel jobbe på "new kebabish" til han er 62 så det er vel ingen fare..
Sv: Umar er sjef ! - Skrevet av Umarfan den 02.08.2010 - kl. 20:10:45

Dette er en artig greie, og Umar er en bra fyr! Spar dere for de unødvendig stygge kommentarene. Trekk heller litt på smilebåndet, så blir verden et bedre sted.

Tilbake
Svar på dette innlegget
Navn (nick)
Din e-post
Tittel/emne

Melding

Klikk på en "Smiley" for å sette den inn i teksten
Sikkerhetskode:
For å svare på et innlegg må du skrive inn svaret på denne regneoppgaven: 5+5+10