Hva er det som så "sjef" med dette? Må man være fjortis og halvt bevisstløs for å skjønne det kule med slike stunt?
Jeg personlig synes det bare er dumt. Det er mulig ungdom i denne alderen ikke evner å se mer enn et dag eller to framover, men tenk deg alle som fra nå av og i all framtid vil merke seg dette navnet og stuntet.....
Et tenkt scenario: - En potensiell fremtidig arbeidsgiver får inn en jobbsøknad fra denne Umar. Et kjapt søk på Google gir fort noen "svar" på hva denne jobbsøkeren er kapabel til. Labil og uberegnelig er vel to egenskaper som fort kan bli konklusjonen. Synd; for den jobben var virkelig en jobb Umar hadde lyst på.......
Jeg er heller ikke så sikker på om alle i Eidsvold Idrætsforening synes dette er så god reklame for klubben.
EIF- unggutt stormet banen....hæ, kult? Nei, tvert i mot. Dumt - intet annet!
Ahh...der kom det velfunderte og vel gjennomtenkte svaret jeg trodde jeg skulle få. Ventet på det, og det kom omtrent på minuttet - som jeg trodde (kl. 03.40). Mange gode uttalelser kommer jo midt på natten........
Og du, takk for at du tar deg tid til å veilede meg i livet.
Jeg skal selvsagt følge ditt råd og holde meg langt unne Eidsvold Idrætsforening både fysisk og på nett.
Til klubben; denne fyren bør dere ansette som rådgiver og informasjonskonsulent. Han har jo et åpenbart talent for saklig konversasjon. Har ser virkelig det store bildet.