..: Eidsvold IF Fotball - Diskusjonsforum: "MYE POSITIVT I EIF" :.. GBForum v. 1.0
Emne: MYE POSITIVT I EIF
Skrevet av Einar Madsen den 08.06.2010 - kl. 14:52:59
Hei alle EIFere.

Først vil jeg gratulere A-laget med en strålende kamp mot Kisa og seier 4-1. Men jeg syntes også at flere fortjener ros. I vinter var det masse pessimisme og mange var skeptiske både til det ene og det andre, undertegnede inkludert. Så kommer Kyrre inn som ny trener og får med seg gode hjelpere og laget leverer så det holder. Kai blir ny Leder og sprer rundt seg med positivitet og engasjemant som smitter. Vi fikk en ny bane som er strålende og anlegget fungerer godt. Vi fikk stablet et damelag på beina og sportslig utvalg fikk mer struktur inn i sitt utvalg. Nå observerer jeg en holdning som gjør at "trua" har kommet tilbake. Ikke bare sportslig men også administrativt. Flere står på for klubben og i august kommer  Ole Ivars og lager fest. I festkomiteen er det  de gode gamle, men også nye folk. Folk som tidligere ikke har vært så involvert i EIF, men som nå gjør en innstas. I tilegg til alt dette "nye" så veit vi fra før av at yngres avdeling fungerer bra. Vi har fått storskjerm på klubbhuset som bidrar til mye sosialt samvær og faktisk penger til klubben. Mye skryt her nå, men jeg synes det er på sin plass. Det er moro å se at ting nå begynner å "falle på plass" igjen. Det er viktig for EIF og viktig for oss supportere.  

Sv: MYE POSITIVT I EIF - Skrevet av Øivind den 09.06.2010 - kl. 16:45:43

Vi må ikke glemme valgkomite;en som fant oss, øivind

Tilbake
Svar på dette innlegget
Navn (nick)
Din e-post
Tittel/emne

Melding

Klikk på en "Smiley" for å sette den inn i teksten
Sikkerhetskode:
For å svare på et innlegg må du skrive inn svaret på denne regneoppgaven: 5+5+10