Ser at junior laget til Eif fortsetter tapsrekka. Jeg veit ikke hva som er galt, men det er vel bare å innse at de ikke er gode nok for 1 div spill. Noe som forøvrig kvalikken viste. Så i etterklokskapens navn skulle vel Eif aldri påmeldt laget til 1 div selv om de fikk tilbudet fordi ett annet lag trakk seg ( korriger meg hvis jeg tar feiL). Men det er antagelig ikke atraktivt nok å spille 2div, men jeg mener nå det at det må væra bedre vinne kamper i 2div istedet for å tape med tildels store siffre i 1 div. Det går utover både selvtillitt og moralen i laget.....
Jr. laget burde vært i 2. div sånn som ståa er akkurat nå. Men egentlig burde laget være godt nok for 1.div. Men det at a-laget har en så tynn stall, har gjort at jr. laget hat måtte stille med svakere mannskap en planlagt i mange kampene. Jr. laget hadde gjort det mye bedre, hadde det ikke vært for at a-laget har så mange skader.
Sv: juniorlaget
- Skrevet av Walker
den 22.05.2010
- kl. 00:42:51
Enig med oskar der :D
- Skrevet av Utse
den 22.05.2010
- kl. 13:14:48
kan ikke noe for at jeg er syk da, s0ri
- Skrevet av Supporter
den 22.05.2010
- kl. 20:47:15
Av det jeg har sett jr.laget så er det rett og slett ikke noe samspill, og dette har sammenheng med varierende treningsoppmøte da det har vært varierende etter det jeg har hørt! Innsatsen syns jeg har vært ganske så bra (sett to kamper), men det funker dårlig når det sjeldent blir spilt rød-rød.
Men som noen nevner her så har mye av dette sammenheng med at A-laget har slitt med folk og at jr.spillere har blitt flytta opp og ikke fått vært med like helhjerta på jr.laget. Noe som er synd! Men kanskje det løsner, hvem veit? :) Håper bare det fortsetter å være et juniorlag og at de som ikke får være med på A-lagstreninger og kamper blir tatt vare på der dem er :)
- Skrevet av ltn
den 23.05.2010
- kl. 19:49:08
hadde jr laget fått stille med toppa lag i hver kamp
hadde de vært lengre oppe på tabellen.
når mann må stille med 7-8 spillere i hver kamp som vanligvis
ville startet på benken er det nesten umulig å vinne
når flere som starter ikke gidder å trene heller gjør det jo ikke saken lettere.
problemet er jo også at de beste på laget er spillere født i
93 og 94.da er det ikke så lett når mann møter lag som bare består av spillere født i 91 og 92
- Skrevet av jolly
den 24.05.2010
- kl. 01:42:40
For at juniorlaget faktisk skal klare å hevde seg i 1.div. ihvertfall ha en sjanse så er de pent nødt til å ha med de aller beste spillerne som holder junioralder, altså de som spiller for A-laget. juniorlaget trenger disse..
- Skrevet av fisken frisk
den 24.05.2010
- kl. 11:50:18
Nå skal det også nevnes at juniorlaget har mange gode spillere som er ute pga skader !
- Skrevet av ok
den 24.05.2010
- kl. 12:10:51
Tror A-laget er viktigere enn juniorlaget, jolly
- Skrevet av fisken frisk
den 24.05.2010
- kl. 12:56:10
Det beste med det er at moralen og selvtilliten til gutta ikke er noe dårligere selv med disse tapene, sier vell litt om holdingene til laget.
- Skrevet av hehe
den 24.05.2010
- kl. 19:28:06
De har vel aldri hatt noe selvtillit da.. moralen og smilet er vel på topp med 8-0 tap..spesielt det men
ute med skader oog kyssesyken !!
- Skrevet av JOB
den 07.06.2010
- kl. 16:00:36
Tenk spillerutvikling og ikke resultat, da er det underordnet om laget taper eller vinner. De spillerene som har ambisjoner, riktige holdninger og er gode nok, skal kunne spille på A-Laget. Lag en spillerutviklingsplan som legger vekt på hospitering fra spillerene fyller 13 ( første år`s smågutt ) t.o.m. junioralder. Hvis klubben får lagt en rød tråd som skal legges tilgrunn fra spilleren er 13 år, bør ikke dette være noe problem. Både trenere og spillere vet da hva klubben har som målsetting.
- Skrevet av carl
den 09.06.2010
- kl. 16:56:04
syntes prioriteringa på jr laget er helt forferdelig. må kunne prioritere laget litt. er faktisk ett lag det også.
- Skrevet av K
den 05.07.2010
- kl. 18:27:46
juniorlaget virker som ett lag som er der for A-laget, greit nok at de trenger spillere fra junior laget. men da trenger junior laget spillere fra laget under der igjen.tilslutt blir det for få spillere på ett lag uansett..