..: Eidsvold IF Fotball - Diskusjonsforum: "Hjemmeside til damelaget" :.. GBForum v. 1.0
Emne: Hjemmeside til damelaget
Skrevet av dame den 03.05.2010 - kl. 11:08:49
Jeg kom til å tenke på en ting. Hvis EIF vil ha et damelag, så burde dette vises på hjemmesiden til EIF. Ser ikke at de har skrivi noe referat fra kampen på onsdag. Det er heller ingen egen link eller egen side hvor det står om damefotballen. Det er dumt. For kan hende at folk ser lappen som er blitt hengt opp her og der om damelaget. Om de som ser lappen vil gå inn på hjemmesiden til EIF og lese mer om laget, så finner de ingen informasjon. Det gir jo et negativt bilde av laget og viser at laget ikke blir prioritert. På denne hjemmesiden burde det stå om damelaget generelt (treningstidene, om treneren, osv). Det burde også skrives om kampene som er blitt spilt.

Er også på tide å fjerne Team EIF Elite fra hjemmesiden!

Synes at EIF burde gjøre noe med dette!

Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av Christer den 03.05.2010 - kl. 13:00:33

Grunnen til at oppdateringer på denne siden har latt vente på seg, er rett og slett usikkerheten hvorvidt det ble noe lag eller ikke. Det kom vel inn fire nye spillere bare et par dager før seriestart, så det er litt bevisst at denne siden ikke er oppdatert.

Nå som sesongen er i gang, så skal vi selvsagt få oppdatert denne siden og skrevet fra kampene. Jeg er derimot avhengig av hjelp fra de involverte, for jeg har ikke tid til å reise rundt på alle kamper i EIF-regi. Fra den første kampen har jeg kun fått vite resultatet, men det vil komme mer fra de kommende kampene i tiden fremover.

Det er forresten veldig artig at EIF nå har fått i gang et damelag igjen!

Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av Ida den 03.05.2010 - kl. 16:08:49

I tillegg til at det er veldig artig at EIF har fått i gang et damelag igjen, er det ikke minst veldig viktig.

Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av ivar hoff den 03.05.2010 - kl. 21:29:00

Ikke er det damer og ikke er det fotball.
Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av dame den 03.05.2010 - kl. 23:31:32

Det er feil innstilling og si at det ikke er damer og at det ikke er fotball. Det er klart vi har damer som spiller fotball. Trener har vi til og med. Virker som om laget er i riktig retning, også når det gjelder antall spillere.

Uansett: Viktig at det finnes noe informasjon om damelaget på hjemmesiden. Og mener det er på tide å fjerne Team jenter EIF fra hjemmesiden, da dette var Roys "store" drøm, og at dette ikke har eksistert på en god stund.

Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av Ida den 03.05.2010 - kl. 23:58:53

Ivar Hoff er så kul, ass.
Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av EIF1 den 04.05.2010 - kl. 09:10:08

Det går da ikke an å spille fotball på kjøkkenet!
Sv: Hjemmeside til damelaget - Skrevet av Carina den 15.05.2010 - kl. 15:36:56

Bra oppdatering av hjemmesiden til damene :)
Og flott med noen nyheter på forsida ! Dette liker vi :)

Tilbake
Svar på dette innlegget
Navn (nick)
Din e-post
Tittel/emne

Melding

Klikk på en "Smiley" for å sette den inn i teksten
Sikkerhetskode:
For å svare på et innlegg må du skrive inn svaret på denne regneoppgaven: 5+5+10