..: Eidsvold IF Fotball - Diskusjonsforum: "tap" :.. GBForum v. 1.0
Emne: tap
Skrevet av pete den 12.04.2010 - kl. 10:28:28
Tap i dag da må treneren gå.

Sv: tap - Skrevet av Børre den 12.04.2010 - kl. 15:02:41

Enig
Sv: tap - Skrevet av Garfield den 12.04.2010 - kl. 15:20:52

Dette var jo saklig!?!?
Sv: tap - Skrevet av pete den 12.04.2010 - kl. 15:31:58

hvorfor er ikke det saklig?Har fulgt EIF i mange år og mener dere har valgt feil trener i år(min mening).Dere har ikke akkurat overbevist i trenigskamper.Tapet mot Skårer er vel litt flaut ettersom de ikke har imponert i hele år(bare se i RMO cupen).Så ja jeg mener taper dere i dag burde styret tenke på andre kandiater.Men lykke til i dag mot Turn 2 tror dere trenger det.
Sv: tap - Skrevet av ikke enig den 12.04.2010 - kl. 19:27:49

EIF slo Kisa 2 og banket Kjellmyra blant annet i treningskampene. I tillegg har det vært vist mye bra spill. Tidlig å dømme etter en seriekamp.
Sv: tap - Skrevet av pete den 12.04.2010 - kl. 19:51:12

Da er det bare og sjekke laget Ull/kisa stilte med(de stilte med 6 spillere som spiller på junior 2).Hva Kjellmyra står for kan jeg ikke svare på.Om dere slår kisa2 i serien så kan vi prates igjen:)Tror nok dette blir en kamp på nedre halvdel av 4 div og nedrykk til 5:/

Sv: tap - Skrevet av pete den 12.04.2010 - kl. 19:53:54

Dette er ikke noe drittslenging om Kyrre Innstøy,har hørt at han er en kjernekar men JEG tror ikke han har det som skal til for at EIF skal overleve.Men som sagt jeg håper jeg tar feil.Lykke til
Sv: tap - Skrevet av kai klingenberg den 12.04.2010 - kl. 22:16:17

EIF vant 3-2 i kveld.

GRATULERER TIL ALLE SPILLERE, TRENERE, OPPMENN OG ALLE ANDRE SOM FORTJENER DET.

Kai Klingenberg

LEDER:

Sv: tap - Skrevet av jostein den 12.04.2010 - kl. 22:25:58

1. EIF vant

2. Kyrre er en mer enn god nok trener for dette laget, som er det svakeste EIF laget på denne siden av milleniumet. Stallen er per idag ikke på langt nær god nok til å rykke opp igjen, men dette er ikke Kyrre sin feil....

Sv: tap - Skrevet av pete den 12.04.2010 - kl. 23:26:58

GRATULERER:)
Sv: tap - Skrevet av kalle den 12.04.2010 - kl. 23:49:53

Håpløs tråd.Nytter ikke å snakke om å sparke en trener etter treningskamper.

Laget må få en sjanse til å vise hva de er gode for og om de ikke skulle klare det så bra så må man kunne snakke om tiltak som å prøve andre spillere eller se på det sportslige og da også trener(e) noe som skulle vært gjort sist sesong men som beklageligvis ikke de som satt med ledelsen evnet den gangen.

Håper de nye kostene feier bedre en de gamle, som heldigvis ikke lenger er i bruk eller har funet seg andre steder å feie.

lykke til videre og gratulerer med seieren over hoved fienden.

Sv: tap - Skrevet av Joa den 14.04.2010 - kl. 17:38:18

Hehe, hvor gammel er du Kalle? Har jo flere skrivefeil på 5 linjer, enn de fleste har på 5 A-sider. Kanskje det burde vært iverksatt noen tiltak mot de som hadde ansvar for undervisningen din? Ellers er jeg helt enig at både spillere og trenere må få arbeidsro, tro det eller ei, det finnes ikke flust av verken spillere eller trenere som er interessert i å være i EIF..

Tilbake
Svar på dette innlegget
Navn (nick)
Din e-post
Tittel/emne

Melding

Klikk på en "Smiley" for å sette den inn i teksten
Sikkerhetskode:
For å svare på et innlegg må du skrive inn svaret på denne regneoppgaven: 5+5+10