|
Emne:
INFO
|
Skrevet av
JOB
den 03.12.2009
- kl. 12:55:57
|
Leser i dag på Turns hjemmeside at de snart skal oppdatere sin hjemmeside. Er det noe for EIF, kunne sikkert vært greit å få lagt inn på Aktivitetskalenderen bl.a. om hva som skjer fremover. Husker et år at dette ble fulgt opp, og det tror jeg ble godt mottatt. Kan jo være en ide å få satt i gang for 2010 sesongen ? Det er jo et fint hjelpemiddel for de som ønsker å følge med på hva som skjer i klubben.
|
Sv: INFO
- Skrevet av Christer
den 03.12.2009
- kl. 14:37:48
Takk for innspill! Jeg skal prøve å ta en liten "dugnad" på det når jeg får tid, noe som sannsynligvis blir i juleferien en gang.
Når det gjelder aktivetskalender, så er jeg helt enig. Den bør være oppdatert til enhver tid. Vi var godt i gang i januar og februar, men så skled det ut igjen. Jeg får tilsendt alle treningstidene innen kort tid og da skal det legges inn under kalenderen.
- Skrevet av Oskar
den 03.12.2009
- kl. 14:58:39
Kanskje oppdatere A- spillerstalen?
- Skrevet av Walker
den 03.12.2009
- kl. 15:00:43
Ja, dette er en veldig god ide. Kanskje få med meg, kan gjerne sende spillerprofil jeg.
- Skrevet av Limbo
den 03.12.2009
- kl. 15:05:15
Jeg legger inn en her:
Navn: Robin Limbodal
Født: 28.02.93
Posisjon: Overalt på midtbanen, helst offensivt
Styrker: Veldig god teknikk, drible, pasninger
Svakheter: Fysikken
Favorittlag: Stabæk og United
Favorittspiller: Arshavin
- Skrevet av Kim
den 03.12.2009
- kl. 15:06:27
Bare si fra hvis dere trenger et bilde av meg:D
spillerprofil: meget kjekk ung man
- Skrevet av Christer
den 03.12.2009
- kl. 15:11:53
Ingen bombe at det var dere fire som var mest ivrig på å oppdatere spillerstallen:) Men dere har selvfølgelig helt rett i at det bør gjøres snart. Dere andre kan godt følge Robin sitt eksempel. Bare send det på mail til meg.
- Skrevet av Walker
den 03.12.2009
- kl. 15:13:21
Du kan bare skrive: Walker the one, også trenger du ikke si noe mer enn det. bare si ifra til alle snuppene som vil ha nr mitt, hvis du legger med bilde mener jeg. Se på meg a!:D
- Skrevet av King
den 06.02.2010
- kl. 01:36:50
Jeg legger inn en her:
Navn: King Bergly
Født: 15.05.2000
Posisjon: Uttaforr trappa tell'n Rune, eventuelt ved garasjen. Passer på traktorene
Styrker: Kommunikasjon,
Svakheter: Anders Thomassen
Favorittlag: Damelaget
Favorittspiller: Espen Knai
Favorittsitat: "King har'a vel ikke gjort no'" - R. Madsen 2009
- Skrevet av tull igjen
den 13.02.2010
- kl. 11:40:38
Noen burde ta seg tid til å få dessa gutta ned på jorda, er det virkelig blitt sånn at ingen greier å få de selvsikre tassene her ned på jorda på treninger? Hva har skjedd...
|
Tilbake
|
|